Relatii clienti
Cand sa contactati departamentul de Relatii clienti
Avis se straduieste sa va ofere o inchiriere auto fara griji si stres, dar uneori lucrurile nu merg conform planurilor. Aici intervine echipa noastra de Relatii Clienti, care va va ajuta cu orice problema pe care ati intampinat-o pe durata inchirierii dumneavoastra.
Va invitam sa cititi in prealabil, daca nu ati facut-o deja, Contractul de inchiriere, Termenii si conditiile de inchiriere precum si raspunsurile la cele mai frecvente intrebari de pe site-ul nostru.
Daca nu gasiti informatii referitoare la problema dvs., tot ce trebuie sa faceti este sa contactati departamentul Relatii Clienti si sa mentionati numarul contractului de inchiriere sau numarul rezervarii dumneavoastra pentru a va putea identifica in sistemul nostru.
Daca nu va putem raspunde imediat, vom investiga amanuntit inchirierea dumnevoastra si va vom trimite un raspuns relevant cu o solutie la problema dumneavoastra.
Vom solutiona reclamatiile in termen de:
- 5 zile lucratoare – daca inchirierea a avut loc in Romania si reclamatia nu se refera la incasari pentru daune
- 15 zile lucratoare – daca inchirierea a avut loc in strainatate, este necesara o investigatie si reclamatia nu se refera la incasari pentru daune
- 30 zile calendaristice – daca inchirierea a avut loc in strainatate si se refera la incasari pentru daune.
De asemenea, contactati departamentul de Relatii clienti daca doriti sa obtineti o copie a facturii de inchiriere.
Contact Relatii Clienti:
tel:0040212104344
Email: customerservice@avisbudget.ro
Program: Luni - Vineri 09:00 - 17:30
European Car Rental Conciliation Service (ECRCS)
La Avis, cererile primite la departamentul Relatii Clienti sunt tratate cu seriozitate si de aceea suntem membru participant al European Car Rental Conciliation Service (ECRCS), care va reverifica reclamatiile dumneavoastra in mod independent, fara costuri suplimentare.
Speram ca sunteti satisfacut de modul de solutionare a problemei dumneavoastra. Daca sunteti insa nemultumit de raspunsul nostru, ne puteti cere sa retransmitem cazul dumneavoastra catre ECRCS, in termen de maxim 30 zile de la inchiriere, mentionand numarul contractului dumneavoastra de inchiriere.
Puteti afla mai multe informatii despre ECRCS pe www.ecrcs.eu.